دانلود مجموعه صوتی در فراق امام مهدی (عج)
نوشته شده توسط : منتظر

دانلود مجموعه کلیپ صوتی موبایل : در فراق امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) : سایت تخصصی موبایل و ابزار مذهبی اینبار مجموعه کلیپ های صوتی را با عنوان در فراق امام مهدی (عج) را با نوای دلنشین حاج محمود کریمی در اختیار عاشقان حضرت مهدی (عج) قرار داده است . برای دانلود مجموعه کلیپ امام زمان به ادامه مطلب بروید .

 

1 روزای بی تو چه غمگینه، غمگینه، غمگینه (سال 89 ) 
2
شب بارانی مرا دریاب
3
غمت تجلی عشق است و جزء ذات من است 
4
ای شمع جهان افروز بیا 
5
الا که مهر درخشان عالم آرایی
6
ای کاش مُهر نامه ولاتحسبن شود 
7
دنیای با حضور تو دنیای دیگریست 
8
ای همنشین جان که جهان در هوای توست 
9
به دعا کنم تمنا همه شب که تو بیایی 
10
می نشینم هر شب گوشه این تنهایی 
11
ای زخم تو مرحم من تنها ترین محرم من
12
شب بود و آسمان بود، لبریز عطر گلها 
13
باز امشب بوی طوفان میدهم 
14
دوست دارم دیده را فرش کف پایت کنم 
15
بر من ببار آن رحمت بارانیت را 
16
تو بی انتهایی و بی ابتدا 
17
ای دل رنجور مرا مشتعل
18
یا ایهالعزیز 
19
عزیز بی قرینه کی می آیی 
20
ای از تواضع یار من

 

برای دانلود کلیپ های فوق، بر روی نام کلیپ، کلیک راست نموده
و  گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.




:: موضوعات مرتبط: موبايل , زنگ موبايل , مهدويت , انتظار فرج , امام زمان «عج» , غيبت امام عصر «عج» , منتظران , ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست