آخرالزمان و منجى گرایى در اینترنت
نوشته شده توسط : منتظر
آخرالزمان و منجى گرایى در اینترنت

امروزه، با رواج شبکه جهانى اینترنت دسترسى سریع به موضوعات مختلف علمى، فرهنگى، خبرى و... ممکن شده است، امّا شاید برخى از افراد در مورد اینکه آیا مسائل دینى، اعتقادى و معنوى نیز در اینترنت و در بین سیاست هاى مختلف آن جایگاهى دارند یا نه در شک و تردید باشند؛ با جست وجویى سریع در اینترنت مى توان تردید و شک در این مسأله را از خود دور ساخت و به آمارى شگفت انگیز دست یافت و آن اینکه اگر شما با موضوعاتى نظیر «پایان جهان» یا «آخرالزمان» و یا «بازگشت عیسى مسیح» و «منجى گرایى» در هر یک از موتورهاى جستجو و یا دایرکتورى هاى اینترنت به جست وجو بپردازید حتى فرصت ورق زدن صفحات موجود که هر یک داراى ده ها مدخل (Entery) هستند نیز، نخواهید داشت چه برسد به ورود به هر مدخل و خواندن و مطالعه جزییات آن.

اطلاعاتى که در زیر سعى شده تا به صورت بسیار موجز و مختصر ذکر گردد، تنها بخشى از این اطلاعات گسترده است که با جست وجو در موتور جستجوى (google) به دست آمده است. نظر خوانندگان گرامى را به آن جلب مى نماییم:

الف) آخرالزمان (پاین جهان) با /000/430/3 مدخل در google با عناوینى نظیر:

1-پایان جهان آنطور که مى شناسیم:

(www.geocities.com/Athen

s/oracle/9941/)

2- جهان چگونه به آخر خواهد رسید.

3- آیا بعد از این پایان، جهان باز هم ادامه خواهد یافت؟

(www.jesus warrior.de/)

4- پایان جهان نزدیک است:

(www.aaaa.demon.nl/worldend 2.html)

5- خود را براى پایان جهان آماده سازید و...:

(www.post-gazette.com)

ب) بازگشت عیسى مسیح با 000/507 مدخل با عناوینى نظیر:

1- زمان بازگشت عیسى مسیح:

(members.aol.com/jcsaves 7/)

2- بازگشت عیسى مسیح و روز خدا

3- جلال و بزرگى عیسى مسیح و موضوعات عصر ایمان

4- بازگشت عیسى مسیح نزدیک است:

(www.serve.com/exjw/usersges/Peace.html)

5-منابع مذهبى و اطلاعاتى در خصوص ظهور عیسى مسیح

6- بازگشت جسمانى عیسى مسیح را تصور کنید

www.theshop.nent/gjess/mbpgretum.htm)

7- علائم ظهور عیسى مسیح

(users.panola.com)

8- بازگست عیسى مسیح، واقعیت ها، اهمیّت و نحوه آن:

www.jokomos.org/vings 302.html)

9-بازگشت مجدد آقا و نجات دهنده ما عیسى مسیح:

ejt/)آwww.ncinter.net/

10- عیسى مسیح عشق را از آسمان با خود مى آورد:

(www.believers.org/)

حال در اینجا بد نیست تا پاره اى از مطالب عنوان شده در این سایت ها و منابع را مورد اشاره قرار دهیم تا با مطالب عنوان شده نیز آگاهى بیشترى حاصل گردد:

در مقاله اى که تحت عنوان «بازگشت عیسى مسیح نزدیک است؛ 2روز=2000 سال» چنین آمده است:

ما نمى توانیم زمان دقیق بازگشت عیسى مسیح را تعیین نماییم، اما پیشگویى هاى انجیل نشان مى دهد که بازگشت او بسیار نزدیک است و پیشگویى هایى که در رابطه با انتظار و براى ظهور مسیح است خاطرنشان مى سازند که وى بعد از 2000 سال بازخواهد گشت. انجیل مى گوید: عیسى دوهزار سال پس از عروجش به آسمان دوباره باز خواهد گشت و هزار سال بر روى زمین پادشاهى خواهد کرد که در بخش مکاشفات انجیل به آن اشاره شده است. عیسى مسیح را با قلب هاى خود فراخوانید تا او آقا و سرور شما گردد و نجات دهنده شما و مطمئن باشد که این عمل پیش از آنکه خواست شما باشد خواست الهى است.

در مقاله دیگرى تحت عنوان «زمان بازگشت عیسى مسیح» بحث مفصل و مستدلى در مورد زمان بازگشت وى مطرح شده است و چنین نتیجه گیرى شده است که خود حضرت مسیح زمان بازگشت و ظهور خود را نمى داند و در انجیل آمده است که: عیسى به حواریون خود گفت من تنها آنچه را که خدا به من مأموریت داده است براى شما آشکار مى سازم (انجیل یوحنا 8:17) و تنها آنچه را که از خدا شنیده ام براى شما آشکار سازم (یوحنا 15:15). من بسیارى چیزها را براى شما مى گویم، اما آن کس که مرا به سوى شما فرستاده است حقیقت محض است و من به جهانیان سخنان او را مى گویم (یوحنا 26:8).

من از خود هیچ ندارم، بلکه تنها آن چیز را که او به من امر بکند انجام مى دهم؛ زیرا من به خواسته خود عمل نمى کنم بلکه به خواسته کسى که مرا به سوى شما فرستاده عمل مى کنم.(یوحنا 5030).

عیسى مى گوید: شما نمى توانید زمان موقع آمدن مرا بدانید؛ زیرا این فقط در ید قدرت خداوند است.

هیچ بشرى از آن لحظه (زمان ظهور) آگاهى ندارد، حتى فرشتگان و تنها خداوند آگاه است. (انجیل متى 36:24).

مسیح مى گوید: همیشه آماده باشید؛ زیرا که من زمانى مى آیم که شما فکرش را نمى کنید. (لوقا 40:12).

در مقاله دیگرى شیوه ظهور حضرت عیسى به این شکل شرح داده شده است که: عنقریب بعد از آن آزمایش سخت روزگاران خورشید تیره و تار مى گردد و ماه نور خود را از دست خواهد داد و ستارگان افول خواهند کرد و قدرت هاى آسمانى نیز به لرزه در خواهند آمد و سپس آثار و علائم ظهور آن مرد آسمانى آشکار خواهد شد و سپس تمامى قبائل زمین نگران و غمگین مى گردند و آنگاه عیسى از ابرهاى آسمان با جلال و شکوه و قدرت فرو خواهد آمد. (متى 30-29:24).

در جاى دیگرى چنین آمده است که از آن آزمایش سخت، خورشید تیره خواهد شد، ماه نور افشان نخواهد کرد و سپس عیسى با شکوه و جلال و قدرت خواهد آمد و فرشتگاه تحت امر خود را به اطراف و اکناف عالم روانه خواهد کرد و منتخبان خود را از چهار گوشه جهان از بالاترین نقطه آسمان تا پایین ترین نقطه زمین جمع خواهد کرد. (مرقس 27-24:13).

در مقاله اى دیگر نشانه هاى آخرآلزمان به نقل از انجیل چنین معرفى گردیده است:

در آخرین روزها (منظور روزهاى نزدیک به ظهور است) بشر خودخواه و خودپرست خواهد شد، نسبت به والدین خود ناسپاس و غیر مطیع مى گردد، تقدس از بین خواهد رفت، افراد آشتى طلب و صلح جو نخواهند بود، وحشى و خونخوار مى گردند و از خوبى ها متنفر مى گردند، پیش از آنکه به خدا عشق بورزند، عاشق لذائذ دنیوى مى گردند، مغرور، متکبر، فحاش و بددهن مى شوند.

در مقاله اى دیگر هدف بازگشت حضرت عیسى چنین عنوان شده است:

در ادعیه اى که حضرت عیسى به طرفداران خود تعلیم داده آمده است که: براى ایجاد یک پادشاه الهى در زمین دعا کنید:

پادشاهى و حکومت الهى تحقق خواهد یافت و همانطور که در آسمان ها ایجاد شده در زمین نیز تحقق مى یابد. (انجیل متَى 10:6).

و در این زمان گفته هاى داوود تحقق خواهد یافت، صالحان وارث زمین خواهند شد و براى همیشه در زمین سکنى خواهند گزید. (زبور داود 29:37). مسیح به زمین بازخواهد گشت و با برانداختن نظام هاى بشرى، پادشاهى الهى را بر روى زمین حکمفرما خواهد ساخت. او جهان را از تبه کارى و شرارت خواهد زدود و با جلال و شکوه الهى، به عنوان راه حلى مقدس براى مشکلات فعلى پر خواهد کرد.





:: موضوعات مرتبط: مهدويت , ,
:: برچسب‌ها: آخر الزمان , عيسي , مسيح , پايان جهان , منجي گرايي , وارثان زمين , فرج , ظهور ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست