مهر نهان من
نوشته شده توسط : منتظر

مهر نهان من

کرده کبوتر دلم، باز هوای کوی تو

می نپرد به هر کجا، جز به سرا و سوی تو

می شود آن زمان که تو، پرده ز رخ برافکنی

تو سوی من نظر کنی، من نگرم به روی تو 

کی رسد آن پیام تو، که عاشق من بیا بیا

زیر و زبر کنم جهان، از بر جست وجوی تو

«مهر نهان من تویی، راحت جان من تویی »

نیست به جان و دل مرا، جز همه آرزوی تو

می شود آن زمان که من، جام می از وصال تو

در کف خویش گیرم و واله شوم ز بوی تو

مرغ، پرید از قفس، (مژده) رهید از نفس

لیک نیافت وصل تو، مرد در آرزوی تو





:: موضوعات مرتبط: انتظار فرج , منتظران , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , منتظر , فراق , كعبه , امام زمان , مهدي موعود , آخر الزمان , مهدويت , ياران , جمعه , شب انتظار , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست