با باغبان اشراق
نوشته شده توسط : منتظر

با باغبان اشراق
روح خاکستر من! کجایی؟
بحر شعله ور من! کجایی؟
کهکشان! آسمان! سال نوری!
ژرف پهناور من! کجایی؟
مشتری بر تو کیوان و زهره
سوی آن سوتر من! کجایی؟
صاعقه! ابر! باران! جوانه!
رویش باور من! کجایی؟
سمت قوس مدار تکامل
اوج سرتاسر من! کجایی؟
ارتفاع سحر! صبح پیچان!
تاب نیلوفر من! کجایی؟
باغبان فلق! بذر فردا!
دانه خاور من! کجایی؟
بیستون! آسمان! راه شیرین!
شور شعر تر من! کجایی؟
فاتحه! قدر! والعصر! یاسین!
واقعه! کوثر من! کجایی؟
قبله! سجاده! نیت! نیایش!
سجده آخر من! کجایی؟
نافله! نازدانه! نوازش!
غایب در بر من! کجایی؟
آشکار حسن! غیب نرگس!
راز پرده در من! کجایی؟





:: موضوعات مرتبط: انتظار فرج , منتظران , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , منتظر , ذوالفقار , كعبه , امام زمان , مهدي موعود , آخر الزمان , مهدويت , بهار , جمعه , شب انتظار , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست