تو اگر باشی...
نوشته شده توسط : منتظر

تو اگر باشی...

خسته‌ام قطره، قطره بشمارم باران

دوست دارم که بر این خاک بیارم باران

دوست دارم که دل از شهر و دیارم بکنم

بروم سر به بیابان بگذارم، باران

سبز نه، زرد نه، آمیزه‌ای از سبزم و زرد

بس که درهم شده پائیز و بهارم باران

داروک نیست خدا، قاصدکی بود ای کاش

کاش می‌شد به نگارم بنگارم، باران

تو نمی‌ایی و من این همه خاکی شده‌ام

تو اگر باشی با خاک چه کارم؟ باران

نسل در نسل دلم در عطش خواندن توست

آه ای زمزمه ایل و تبارم، باران

خسته‌ام خسته ازین قول و قرارم باران

که نمی‌باری بر سنگ مزارم باران

خسته‌ام از خودم و هر چه که با من مانده‌ست

گله دارم گله دارم گله‌ دارم باران...





:: موضوعات مرتبط: انتظار فرج , منتظران , ,
:: برچسب‌ها: انتظار , منتظر , امام زمان , موعود , حضرت مهدي , ياران مهدي , قيام , قائم , دفتر انتظار , فراق يار , مدار انتظار ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست