معرّفی پایگاه های «مهدویّت»
نوشته شده توسط : منتظر
معرّفی پایگاه های «مهدویّت»

طلوعی دیگر

شبکه جهانی اینترنت، بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و ابزار کارآمد جهت معرّفی اندیشه، آیین، مذهب، اقتصاد و هنر می باشد که انسان این قرن را با اطلاعات و سهولتِ دست یابی به آنها مواجه نموده است.

در حال حاضر صدها پایگاه بزرگ و کوچک شیعی به اطلاع رسانی درباره مکتب تشیّع و معارف اهل بیت علیهم السلام پرداخته و مطالب فراوان و متنوّعی را به زبان های مختلف در اختیار کاربران خود قرار داده اند. این پایگاه ها توسّط افراد و مؤسّسات مختلفی در گوشه و کنار جهان راه اندازی شده و همه روزه به تعداد آنها اضافه می شود.

از مهم ترین عوامل فزونی این پایگاه ها سهولت و ارزانی اطلاع رسانی از طریق اینترنت نسبت به سایر ابزارها و بُرد وسیع و گسترده آن می باشد به طوری که تقریباً همه نقاط جهان را پوشش می دهد و استفاده از آن با کم ترین امکانات برای تمامی انسان ها میسور است.

علاقه مندان و پژوهشگرانی که مبحث «مهدویّت» برایشان جذّابیت ویژه ای دارد، به دنبال آن هستند تا مرجعی برای عمق بخشیدن به این اعتقاد از روی استدلال دینی و عقلی پیدا کنند و بیش از پیش، امید و انتظار به مصلحی جهانی و رهبری الهی را در خویش تقویت نمایند.

به طور اجمال، به هر پایگاه اسلامی ـ روی شبکه جهانی ـ مراجعه کنید، در حدّ امکان بخشی را به اهل بیت علیهم السلام اختصاص داده است و موضوع اهل بیت علیهم السلام را از دیدگاه قرآن، عقل و اندیشمندان اسلامی ارائه می کند. اما برخی از پایگاه ها به طور خاص توجّه به آخرین امام و ذخیره الهی نموده است.

در این راستا، برخی پایگاه هایی را که با رویکردی خاص، به مسائل «مهدویّت» پرداخته اند، به حضور عزیزان مهدی پژوه معرّفی می نماییم. ابتدا از پایگاه هایی که در خصوص امام مهدی علیه السلام و مهدویّت به طور خاص فعّالیت دارند سخن می گوییم و سپس از مراکز و پایگاه هایی که در زمینه عمومی تر مانند: مسیح گرایی، هزاره گرایی، آینده گرایی و منجی گرایی کار می کنند، یاد خواهیم کرد.

پایگاه ها

1. المنتظر WWW.almuntazar.com

زبان: فارسی، انگلیسی و اردو.

پست الکترونیک:

almuntazar@aol.com

چکیده: معرّفی کتاب پیرامون اهل بیت، ترجمه چند حدیث به زبان انگلیسی، مرثیه و نوحه و سرود به زبان فارسی، زندگی نامه بعضی از شخصیت های اسلامی، مقالات و پرسش هایی درباره امام مهدی (عجّ)، سخنرانی به زبان اردو و امکان خرید بعضی از محصولات اسلامی با کارت اعتباری.

2. امام مهدی(عجّ)

WWW.montazar.net

زبان: فارسی.

پست الکترونیک:info@montazarnet.

چکیده: معرّفی پایگاه، مؤسّسه آل البیت و مؤسّسات تابعه، امام مهدی (شرح حال، مهدویّت، دعا، مقاله، کتاب شناسی و مجلاّ ت)، قرآن کریم (در احادیث، متن و ترتیل قرآن، مقاله و آموزش)، پرسش و پاسخ، استفتائات، مراجع و مرجعیت، احکام، مقاله های فقهی، ترجمه صحیفه سجّادیه، زیارت، اعمال، مفاهیم، پیدایش و تاریخچه شیعه، اعتقادات شیعه، معرّفی اصفهان و بخش کودک و نوجوان.

مکان: ایران ـ اصفهان.

3. به سوی ظهور WWW.zohoor.ner

زبان: فارسی.

پست الکترونیک: info@zohoor.net

چکیده: کلیات (محورهای اصلی بحث ظهور و...)، جشنواره (اهداف برگزاری جشنواره های انتظار و به سوی ظهور)، مهدی و اهل بیت، نظام الهی و اهل بیت، ظهور، مهدویّت و سیر بشر، انتفاع (بهره وری) از امام، بررسی جوامع، معیارها، انقلاب اسلامی و ظهور، مهدویّت (اسلام ناب و اسلام آمریکایی)، موعود و منجی از دیدگاه ادیان، سخنرانی و اخبار جشنواره «به سوی ظهور».

مکان: ایران.

4. پایگاه اطلاع رسانی مهدویّت

WWW.ImamMahdi-s.com

پست الکترونیک:

intizar@ImamMahdi-s.com

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

وابسته به: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عجّ)

چکیده: سخن بزرگان پیرامون مهدویّت به صورت فیلم، انتشارات بنیاد (متن کتاب)، معرّفی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عجّ)، اخبار مهدویّت، گفتگو و تبادل نظر، آوای انتظار (عکس، فیلم و برنامه های صوتی)، مسابقه، پیوندها (فهرست پایگاه های شیعه درباره مهدویّت)، مقاله های کوتاه و پرسش و پاسخ.

مکان: قم.

5. شبکه قائم WWW.gaoem.com

پست الکترونیک: info@gaoem.com

زبان: فارسی.

چکیده: معرّفی، پرسش و پاسخ، شعر، مناسبت ها، عکس ها و تصاویر، متون ادبی، معرّفی کتاب، پایگاه های اسلامی، بانک صوتی (شامل: دعا، سخنرانی، مدح و سرود).

6.شبکه اطلاع رسانی امام مهدی(عجّ)WWW.ImamMahdi.net

پست الکترونیک:

info@ImamMahdi.net

زبان: فارسی، عربی، انگلیسی و آلمانی.

چکیده: مطالب گسترده و متنوّعی پیرامون امام مهدی (عجّ) با عناوین: مهدی شناسی، کتابخانه موضوعی، گفتمان ادیان، چهره های مهدوی، مناجات و مقام ها، صوت و تصویر، مقاله ها، گوناگون، پرسش و پاسخ، تازه های نشر، گفتگو و تبادل نظر و پایگاه های دیگر.

7. شبکه امام مهدی (عجّ) WWW.emammahdi.com

پست الکترونیک:

infi@alimamalmahdi.com

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

چکیده: امام مهدی (عجّ) در قرآن و حدیث، مهدویّت در ادیان مختلف، انتظار، غیبت و ظهور، غزل عشق، یک نگاه، پرسش و پاسخ، دل نوشته، صوت و عکس، مرکز فایل های اسلامی، گفتگو و تبادل نظر، ارسال کارت های اسلامی و پایگاه های اسلامی.

مکان: ایران ـ قم.

8. مسجد جمکران

WWW.jamkaran.info

پست الکترونیک:

info@jamkaran.info

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

چکیده: مطالب متعدّدی درباره امام مهدی (عجّ)، امام در قرآن و کلام اهل بیت، نامه ها و سخنان امام، معرّفی مسجد جمکران، تصاویر و آثار هنری، کتاب و مقاله، کرامات، دعا و زیارت، پرسش و پاسخ، انتشارات مسجد جمکران، اعلانات امور فرهنگی مسجد، پایگاه ها و مؤسّسات.

مکان: ایران ـ قم.

9. منجی WWW.monjee.org

زبان: فارسی.

وابسته به: مؤسّسه فرهنگی انتظار نور.

چکیده: معرّفی مؤسّسه (اهداف پایگاه، فعّالیت های فرهنگی و آموزشی و برنامه های آینده)، گفتمان مهدویّت (متن سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه)، پرسش و پاسخ، کتاب شناسی، کتابخانه (کتاب پیرامون امام مهدی (عجّ)، انتظار، انتقاد و پاسخ)، نگارخانه (دعا به صورت صوتی و تصویری)، دیگر پایگاه ها و مجموعه مقالات.

مکان: ایران ـ قم ـ خ صفائیه، کوچه ممتاز، کوچه فتحی، پلاک 39.

10. نورالمهدی (عجّ)

WWW.nooralmahdi.org

پست الکترونیک:

webmaster@nooralmahdi.org

وابسته به: مؤسّسه حضرت بقیة اللّه الأعظم.

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

چکیده: پاسخ به شبهات و انتقادات دینی، آرشیو (فیلم، صوت و تصویر)، معرّفی مؤسّسه، کتابخانه، مجلّه خورشید مکّه، تشرّفات، نشانه های ظهور، پایگاه های اسلامی، مطالب صمیمانه با شما، تقویم روز و اوقات شرعی، گفتگو، خدمات و جلسات بحث و انتقاد به صورت زنده.

مکان: ایران ـ مشهد، شهرک بهار.

11. یا قائم آل محمّد(عجّ)

WWW.al-gaem.net

پست الکترونیک:

al-gaem@al-gaem.net

زبان: فارسی، عربی، انگلیسی و آلمانی.

چکیده: کتابخانه، مقالات (زندگی نامه، سیره امام مهدی (عجّ) از دیدگاه اهل سنّت و احادیث)، اشعار و مدح امام مهدی (عجّ)، پایگاه های شیعی و تصاویری پیرامون امام مهدی (عجّ) و مظاهر اسلامی.

12. شبکه اجلاس مهدی (عجّ) WWW.ejlasmahdi.com

پست الکترونیک:

info@ejlasmahdi.com

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

چکیده: معرّفی اجلاس امام مهدی (عجّ)، اهداف و برنامه ها، مطالب اجلاس های گذشته، فهرست های مقاله های برگزیده، مسابقه، مؤسّسه ها و پایگاه های اسلامی با موضوع مهدویّت و برنامه های معرّفی (شامل: دعا، زیارت، مدیحه سرایی، مناجات، حکایت و داستان).

مکان: ایران ـ قم.

13. محفل امام زمان(عجّ)

WWW.almahdi.co.uk

پست الکترونیک:

info@almahdi.co.uk

زبان: فارسی، انگلیسی و اردو.

چکیده: کارت تبریک، داستان، مسجد جمکران، امام مهدی (امام و اهل سنّت، مهدویّت و اهل سنّت، ضرورت وجود امام زمان (عجّ)، نشانه های ظهور و...)، نوّاب اربعه، مقاله، شهدای کربلا، کتاب عهد عتیق (پیشگویی انجیل درباره شهادت امام حسین (ع))، گفتاری از پیامبر اکرم (ص) و امام حسین (ع)، تصاویر (اماکن مقدّس و...)، سخنرانی، دعا و پایگاه های شیعی.

14. پایگاه محبّان و انصار امام مهدی (عجّ) WWW.al-mahdi.org

پست الکترونیک:

th12thimam@yahoo.com

زبان: عربی.

چکیده: قرآن کریم، زندگی نامه اهل بیت، بیان نهضت امام حسین علیه السلام به صورت پرسش و پاسخ، مطالب جامعی درباره امام مهدی (عجّ)، اشعار اسلامی، بانک صوتی (سخنرانی، نوحه، حکمت، موعظه، دعا، زیارت و مولودی)، متن چند نوحه و مناسبت های اسلامی.

15. المهدی (عجّ)

WWW.almahdi.org.uk

پست الکترونیک:

info@almahdi.org.uk

زبان: انگلیسی.

چکیده: اخبار مرکز المهدی، برنامه های مرکز، مقالات، سخنرانی (قابل دریافت)، قسمت جوانان، لینک به سایر پایگاه ها، تاریخ و اساسنامه.

مکان: انگلیس ـ وسکس.

16. مهدی (عجّ)

WWW.almahdi4u.com

پست الکترونیک:

mizbani@yahoo.com

زبان: عربی.

چکیده: مطالب و مقالاتی پیرامون امامت، زندگی نامه اهل بیت، کتاب، مقالات، درس ها و اشعاری درباره امام مهدی (عجّ)، برنامه های صوتی، متن چند دعا و زیارت، تصاویر اماکن مقدّس، پایگاه های شیعی و اخبار سیاسی.

17. موعود WWW.almawood.net

پست الکترونیک:

info@almawood.net

زبان: عربی.

چکیده: قرآن کریم، زندگی نامه امام مهدی (عجّ)، مطالب متنوّعی درباره امام زمان (عجّ) (شامل: حدیث، سخنرانی، کتاب و شعر) و استفتائات آیة اللّه حکیم.

18. امام زمان (عجّ)

WWW.imamezaman.com

پست الکترونیک:

webmaster@imamezaman.com

زبان: انگلیسی.

چکیده: اهل بیت، مهدویت، مقاله، مسابقه و شعر.

19. امام مهدی (عجّ)

WWW.imammehdi.org

پست الکترونیک:

info@imammehdi.org

زبان: انگلیسی.

چکیده: امام مهدی (عجّ)، شهدای کربلا، زیارت عاشورا، غدیر و پایگاه های شیعی.

20. امام مهدی (عجّ)

WWW.theimammehdi.org

پست الکترونیک:

info@hatmail.com

زبان: انگلیسی، آلمانی، پرتغالی و فرانسوی.

چکیده: امام زمان (امام مهدی کیست؟، نیمه شعبان، انتظار فرج، آثار انتظار و...)، قرآن و احادیث درباره امام زمان (عجّ)، ولایت فقیه، پرسش و پاسخ، امکانات و خدمات (تور اصفهان و تهیه کتب درخواستی).

مکان: ایران ـ اصفهان.

21. یا مهدی (عجّ) WWW.yamahdi.org

پست الکترونیک:webmahdi@aol.com

زبان: انگلیسی و اردو.

چکیده: مقاله های متعدّد درباره امام زمان (عجّ)، بانک صوتی و تصویری (سخنرانی، نوحه و سرود)، کارت تبریک، سرگرمی، دعا (شامل دعای: فرج، عهد، ندبه و...)، کتاب، پرسش و پاسخ و مسابقه.

22. پایگاه حضرت ولی عصر (عجّ)

WWW.mahdi313.com

پست الکترونیک:

yamahdi313@noavar.com

زبان: فارسی و انگلیسی.

وابسته به: هیئت رزمندگان انصار المهدی (عجّ).

مکان: ایران ـ اصفهان.

23. ولیّ عصر(عجّ)

WWW.valiasr-i.com

پست الکترونیک: info@valiasr-i.com

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

وابسته به: مؤسّسه تحقیقاتی ولیّ عصر(عجّ).

مکان: ایران ـ قم ـ دورشهر، کوچه 27.

24. حضرت صاحب زمان (عجّ)

.WWW.hazratesaheb

پست الکترونیک:

hazratesaheb@hotmail.com

زبان: فارسی.

وابسته به: مرکز فعّالیت های اسلامی صاحب الزّمان(عجّ).

مکان: کرمان، میدان علیّ بن ابیطالب(ع)، خیابان مدرّس.

25. محبّین

پست الکترونیک:

mohebinl@vahoo.com

زبان: فارسی.

وابسته به: انتشارات بطحاء.

26. اخبار مهدی(عجّ)

WWW.mahdinews.com

پست الکترونیک:

info@mahdinews.com

زبان: فارسی.

چکیده: مقالاتی پیرامون مهدویت، متن سخنرانی و فهرستی از پایگاه های شیعی.

مکان: ایران ـ اصفهان.

27. مؤسّسه فرهنگی انتظار نور

وابسته به: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم.

ماهیت: این مؤسّسه با اهداف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در مهرماه 1377 ش. تأسیس شد.

برنامه ها:

الف ـ پژوهش های میدانی و کتابخانه ای در مورد مهدویت.

ب ـ تدوین کتب مهدویّت (20 جلد کتاب برای گروه های مختلف سنّی و اجتماعی).

ج ـ برگزاری چهارمین گفتمان علمی ـ آموزشی مهدویّت.

د ـ برگزاری جشنواره انتخاب برترین های فرهنگ مهدویّت در موضوع آثار مکتوب (دهه هفتاد) و مطبوعات.

ه ـ همکاری با برنامه های صدا و سیما درباره مسائل مهدویّت.

و ـ راه اندازی سایت «منجی» در راستای پاسخ گویی به نیاز مهدی پژوهان.

زبان: فارسی.

نشانی: قم، چهار راه غفّاری ـ خ ایستگاه، کوچه 10 (بوعلی)، پلاک 37.

تلفن: 4 ـ 6625221 ـ 0251

نمابر: 6625227 ـ 0251

سایت: WWW.monjee.com

پست الکترونیک: info@monjee.org.

28. اجلاس حضرت مهدی(عجّ)

با هدف تبیین و گسترش فرهنگ انتظار و انجام برنامه های علمی و تبلیغی در سال 1374ش. آغاز به فعّالیت نمود. این اجلاس زیر نظر معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی و دارای کمیته علمی است.

سایت اجلاس مهدی به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی اطلاع رسانی می کند و شامل قسمت های مختلفی است مانند: کتابخانه، مسابقه، پایگاه و مؤسّسات مهدوی، برگزیده مقالات و گزارش از اجلاس های برگزار شده در مورد امام مهدی (عجّ).

زبان: فارسی.

سایت: WWW.ejlasmahdi

پست الکترونیک:

info@ejlasmahdi.com

29. مؤسّسه فرهنگی موعود

ماهیت: پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی

اهداف: آشنایی کاربران و مخاطبان با «فرهنگ مهدویّت» از طریق نشر آثار ویژه برای همه سطوح جامعه.

انتشارات: نشریه فرهنگی و اعتقادی موعود جوان و بیش از 30 عنوان کتاب مهدوی، عرضه بیش از 40 CD در همین زمینه، دائرة المعارف و فرهنگ نامه موعود آخرالزّمان در حال تکمیل.

زبان: فارسی.

نشانی: تهران ـ ص پ: 111 / 17355

تلفن: 3357920ـ021 و 6414254 ـ 021 (9 صبح تا 5 بعد از ظهر).

سایت: WWW.mouood.org

پست الکترونیک: info@mouood.org

30. پایگاه شاهرودی

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: در زمینه مباحث مهدویّت و بررسی منابع اسلامی فریقین، مقاله و شعر.

زبان: فارسی.

سایت: www.shahyoudi.net

31. المهدی

در حال حاضر، فعّال نیست .

نشانی: WWW.almahdi.com

32. جمکران

پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدّس جمکران.

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: شامل معرّفی پایگاه های مهدوی و محصولات صوتی و تصویری (شامل: مدّاحی و مراثی اهل بیت علیهم السلام و...).

زبان: فارسی و انگلیسی.

نشانی: قم ـ ص پ: 313.

سایت: WWW.jamkaran.info

پست الکترونیک:

info@jamkaran.

info-jamkaran-m@hatmail.com

33. پایگاه یا مهدی!

ماهیّت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: شامل مقالات و کتب به صورت متن کامل و محصولات صوتی و تصویری.

زبان: انگلیسی.

سایت: WWW.yamahdi.org

34. شبکه اباصالح(عجّ)

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: شامل مباحث جامع پیرامون مهدویت، معرّفی دیگر پایگاه ها و کتابخانه.

سایت: WWW.ghadeer.org

زبان: فارسی

35. پایگاه اطلاع رسانی سراسر اسلامی (پارسا)

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: کتاب شناسی، چکیده نویسی، معرّفی منابع اسلامی و مهدویّت (به همراه قابلیت جستجوی ساده و پیشرفته) و بانک اطلاعات ناشران، کتابخانه ها، مراکز و نرم افزارها و نویسندگان اسلامی.

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

نشانی: قم ـ بلوار شهید صدوقی ـ کوچه شماره 11 ـ پلاک 72.

کدپستی: 15987

ص پ: 159-37165

تلفن: 8897271 و 2910705ـ0251

سایت: WWW.islamicdatabank.com

پست الکترونیک:

info@islamicdatabank.com

36. پیشگویی

ماهیت: اطلاع رسانی و تبلیغی.

فعّالیت: ارائه علائم آخرالزّمان و پایان جهان از طریق پیشگویی ها.

زبان: انگلیسی.

آدرس:

پیشگویی prophecy.org

آخرالزمان Enddays.org

آغازی جدید new beginning.com

37. پویش

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: فروش کتاب و نرم افزار پیرامون اهل بیت علیهم السلام و امام مهدی (عجّ).

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

سایت: http://www.pooyesh.com

38. پرسمان

ماهیت: اطلاع رسانی (ویژه نامه).

فعّالیت: شامل مقالاتی در خصوص «مهدویّت»، «آرماگدون» و «فیوچریسم».

زبان: فارسی.

سایت: http://www.porsman.net

پست الکترونیک: infro@porsman.net

39. الامام المهدی

ماهیت: اطلاع رسانی و تبلیغی.

فعّالیت: ارائه مقالاتی به زبان انگلیسی پیرامون امامت، قرآن، حدیث و پرسش و پاسخ پیرامون امام مهدی (عجّ)، قطعات ادبی و موضوعاتی پیرامون مهدویّت و تبلیغات پیرامون مهدویّت، کنفرانس و سمینارهای اهل بیت، تشیّع و مهدویّت و به طور عام، مسائل دینی و مذهبی.

دفتر اصلی این مرکز در اصفهان و دفتر اروپایی آن در انگلستان واقع شده است .

زبان: انگلیسی.

آدرس: ایران، اصفهان، سی و سه پل، ابتدای خیابان چهار باغ، مقابل بلوار ملّت.

تلفن: 242256ـ311ـ 0098 و 247600ـ311 ـ 0098 فاکس: 463945

پست الکترونیک: info@hotmail.com

Waliyi asr@hotmail.com

سایت: WWW.imammahdi.net

WWW.imammahdi.org

40. رشد

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: نشر معارف و آموزه های اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه فعّالیت در قلمرو مهدویّت با ارائه مقالات و مطالبی در این خصوص از منابع مختلف.

زبان: فارسی.

سایت: roshd.org

پست الکترونیک: info@roshd.org

41. المبین

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: سایتهای مهدویّت را بر اساس زبان اطلاع رسانی آنها معرّفی و بسیاری از منابع مهدویّت به زبان های مختلف شامل: کتاب، مقاله و مطالب دیگر را به شکل لینک و پیوند قرار داده است.

سایت: WWW.al-mubin.org

42. پایگاه حضرت مهدی(عجّ)

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: ارائه اطلاعات علمی در قالب کتاب، مقاله و سخنرانی در خصوص مهدویت، مدّاحی، سرود، شعر و کتابخانه.

همچنین برخی منابع پژوهشی مهدویّت از قبیل: کتاب، مجلاّ ت کتاب شناسی و مقالات را نیز معرّفی می کند. برخی مجلاّ ت مهدوی نیز در این سایت ارائه می شود مانند: موعود جوان، انتظار.

زبان: فارسی، عربی، فرانسوی، ترکی، چینی، آلمانی و دانمارکی.

سایت: WWW.hazratmahdi.com

پست الکترونیک:

info@hazratmahdi.com

43. نام: سحر

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: خدمات فرهنگی مرتبط با مهدویّت مانند: صوتی، تصویری، کتاب شناسی، حدیث، سرگرمی و داستانهای مصوّر.

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

سایت: WWW.sahar.org

44. مهدی موعود (عجّ)

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: ارائه مقالات مهدویّت و پیوند به برخی مطالب مهدویّت بر روی شبکه و نیز عریضه.

سایت: WWW.promisedmehdi.com

45. مرکز شیعه

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: پیرامون اهل بیت علیهم السلام به طور عموم و نیز امام مهدی (عج).

زبان: عربی.

سایت: WWW.shiacenter.com

46. صبح

ماهیت: اطلاع رسانی و تبلیغی.

فعّالیت: ارائه مطالبی پیرامون امام مهدی (عجّ)، انتظار و غیبت.

زبان: فارسی.

سایت: WWW.sobh.org

47. رسانه

وابسته به: بنیاد اندیشه اسلامی.

ماهیت: اطلاع رسانی.

فعّالیت: ارائه برخی مقالات و آدرس مقالاتی که با مبحث موعود گرایی، منجی گرایی و مهدویّت ارتباطی دارند با ذکر آدرس اینترنتی آنها.

زبان: فارسی، عربی و انگلیسی.

سایت: http://WWW.e-resaneh.com

پست الکترونیک:

e-


:: موضوعات مرتبط: مهدويت , منتظران , ,
:: برچسب‌ها: انتظار , منتظر , امام زمان , موعود , حضرت مهدي , ياران مهدي , قيام , قائم , دفتر انتظار , فراق يار , مدار انتظار ,
:: بازدید از این مطلب : 86

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست