سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی (عج )
نوشته شده توسط : منتظر

سلام من به تو  یا صاحب الزمان مهدی (عج )

فـدای آن قـد رعنای مـه نشان مهدی (عج )

 

چو یاد روی تو اْفتم سرشکـم از دیده              ز دوری رخ خـوبت شود روان مهدی (عج )

تو رهنمای غریبــان به هـر بیابـانی              اگر که گم بشود  ره  به کاروان مهدی (عج )

اگر چه روی زمینـی و بین ما هستـی              وجود تو ، بُود  از   اهل آسمان مهدی (عج )

در انتظار ظهورت دلــم به تنـگ آمد             نه من که منتظرت مردم جهان مهدی (عج)

فسـاد و ظلـم گرفتـه تمـام عالـم را              بیا و از عدالت خود پرنما جهان مهدی (عج)

چو غیبتت شده طولانی ای امید نجات            زمـان آن نرسیـده شوی عیان مهدی ( عج )

بپا شود چو به عالم حکومـت عدلـت             تو  واژگون  بکنی کاخ  ظالمـان مهدی ( عج )

اگر به حکم توبا دشمنان شود جنگی              دفاع کنم زحریمت به مال و جان مهدی (عج )

به هر کجا که بود محفلی بپا ای جان               حدیث نام تو باشـد  به  هر زبان مهدی ( عج )

زدشمنان تو در سینه کینه ای دارم                کمر به خدمت تو بسته ام به جان مهدی (عج )

اگر کنی تو نگاهی به این غریق گناه                 شوم زجمله گناهان چو کودکان مهدی ( عج )

چو درد من تو بدانی بکن تو درمانش               چه حاجت است که آن را کنم بیان مهدی (عج )

زهر عنایت تو قلب من شود روشـن                و یا  زدیدن رویـت دلـم جـوان مهدی (عج )

                        

                            حمیـد اگرچـه نبـاشـد به دیدنـت لایـق

                            به چشم او بنما روی خود نشان مهدی (عج )  





:: موضوعات مرتبط: انتظار فرج , امام زمان «عج» , غيبت امام عصر «عج» , منتظران , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست