هجران
نوشته شده توسط : منتظر

چه روزها که  به راهت نشسته ام بی تو 

 

به  زیر بار  غمت دل  شکسته ام  بی تو

 

 

چه عشق ها که به جانم چو ماه تابیدند

 

ولی به غیر تو من  دل نبسته ام  بی تو

 

 

چه صبحدم که به یادت دعاکنان گفتم

 

به رغم عهد کسان عهد بسته ام بی تو

 

 

دلم رمیده ز خلق است و  روزگارم تلخ

 

ز هر چه غیر وجودت گسسته ام بی تو

 

 

ز عشق روی تو  داغی نشسته  بر جانم

 

بیا که دیگر از این داغ خسته ام  بی تو 

 

 

مگر  ز  راه  محبت  به  داد  من  برسی 

 

که  من  ز  دام شیاطین نرسته ام بی تو 

 

 

ز دشمنان تو  دیری است کرده ام دوری 

 

ز  دوستی  بدان  دست شسته ام  بی تو 

 

 

به  انتظار  تو  تا  کی  نشینم  از  هجران 

 

به عید و شادی دل،کی خجسته‌ام  بی تو

 





:: موضوعات مرتبط: انتظار فرج , غيبت امام عصر «عج» , منتظران , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست